Johor (Maleisië) -
              
              Meer dan 100 taxichauffeurs uit Johor
              zijn geselecteerd om ambassadeur te worden van LEGOLAND Malaysia.
              De chauffeurs kregen een briefing
              over LEGOLAND Malaysia en haar meer dan 40 attracties tijdens de
              Taxi Promotional Wrap op de recent vernieuwde Galleria@Kotaraya.
              
              Er komen LEGOLAND promotie stickers en brochures in dee taxi's.
              State Tourism, Domestic Trade, Cooperative and Consumerism
              executive chairman Datuk Hoo Seong Chang zegt, dat in verband met
              de opening van LEGOLAND voor het publiek zaterdag, de taxi
              chauffeurs op de hoogte moeten zijn van de plaats en de
              activiteiten van het LEGOLAND park. Hij zei dat taxi chauffeurs
              qua toerisme de eerste lijn zijn en dat ze een belangrijke rol
              spelen in de toerisme industrie. "Ik weet zeker dat ze goed
              mee zullen werken om Johor op de wereldkaart te zetten op het gebied
              van toerisme," zegt Hoo. Hij vertelde de taxi chaufeurs dat
              het ook van belang is hun wagen goed schoon te houden. 
              
              Gedurende de testrit werden de taxi chauffeurs geëscorteerd door
              de politie en speciale medewerkers van het state Road Transport
              Department zorgden ervoor dat de taxi chauffeurs de route en de
              opstap plaatsen leerden kennen.  LEGOLAND Malaysia general
              manager Siegfried Boerst zorgde dat de taxi chauffeurs gratis het
              park in mochten op deze dag. 
              
              "LEGOLAND is een wereld merk, maar we zien onszelf als
              onderdeel van de plaatselijke bevolking. De taxi campagne zal ons
              helpen om het park op de kaart te zetten bij degenen die deze
              regio bezoeken. We hopen dat bezoekers van ons park het gebied
              verder intrekken en verkennen en zo proberen we iets terug te doen
              voor de bevolking en proberen we Johor als internationale toeristische
              bestemming op de kaart te krijgen. "
              
              "Om er voor te zorgen dat de taxi chauffeurs in staat zijn om
              hun kennis van het park men de meer dan 40 attracties te delen met
              bezoekers zijn er drie honderd uitgenodigd voor een speciale
              preview in LEGOLAND", voegt hij toe. 
              
              Mohamad Nasir Mahmood, 42, die in een zevenzits limousine rijdt,
              zegt dat de preview een eye-opener was. "Ik heb genoten van
              de ritjes en het eten dat werd geserveerd was prima. Ik denk dat
              het een goed idee was om ons uit te nodigen en voor te lichtten
              over het park."
 
              Het is de voorspelling dat de bezoekersaantallen zullen stijgen
              als LEGOLAND volgend jaar haar waterpark en in 2014 een LEGOLAND
              hotel opent.
            
 
       
       
       
       
      